Retourprocedure
Retourprocedure
Het is onze doelstelling om ervoor te zorgen dat er zo weinig mogelijk retours zijn.
Als er toch producten zijn die retour genomen moeten worden, gelieve daarvoor onderstaande procedure te volgen:
Wanneer is het product geschikt voor retourname?
- Bij een vergissing tijdens de bestelprocedure
- Bij een ophaling van lege Biotop bidons van 25 L
- Breng ons op de hoogte via sales@hygiena.be zodat wij de retourprocedure kunnen opstarten
- Wij verwerken jouw aanvraag zo snel mogelijk
- Enkel na een uitdrukkelijke retouropdracht zal de chauffeur de producten retour meenemen
- Zet de producten klaar voor transport in een doos
- Nummer elke doos als er meerdere dozen zijn vb: 1/1 of 1/3, 2/3, 3/3
- Kleef de bevestigingsmail van de retouropdracht op elke doos
- Als u zelf niet aanwezig bent, breng uw collega’s op de hoogte
- Het bedrag wordt in vermindering gebracht op jouw volgende factuur
Wanneer is het product niet geschikt voor retourname?
- Bij beschadiging van het product of overschrijding van de vervaldatum
- Het product is niet meer geschikt voor consumptie
- Gooi het product weg
- Het product is wel nog geschikt voor consumptie
- Gebruik het product voor eigen gebruik of sampling
- Breng ons op de hoogte via sales@hygiena.be zodat wij dit bedrag in vermindering kunnen brengen op jouw volgende factuur
- Vermeld steeds de houdbaarheidsdatum en het lotnummer in uw mail samen met een foto
- Het product is niet meer geschikt voor consumptie