Uw partner voor biologische, natuurlijke en bulk producten

Retourprocedure

In de categorie Algemeen

Retourprocedure

Volg de stappen hieronder om te bepalen wanneer je wel of niet een product retour moet geven.

Wanneer is het product geschikt voor retourname?

  • Bij een vergissing tijdens de bestelprocedure
  • Bij een ophaling van lege Biotop bidons van 25 L
  • Breng ons op de hoogte via sales@hygiena.be zodat wij de retourprocedure kunnen opstarten.
    • Wij verwerken jouw aanvraag zo snel mogelijk
    • Enkel na een uitdrukkelijke retouropdracht zal de chauffeur de producten retour meenemen

Wanneer is het product niet geschikt voor retourname?

  • Bij beschadiging van het product of overschrijding van de vervaldatum
    • Het product is niet meer geschikt voor consumptie
      • Gooi het product weg
    • Het product is wel nog geschikt voor consumptie
      • Gebruik het product voor eigen verbruik of sampling
      • Breng ons op de hoogte via sales@hygiena.be zodat wij dit bedrag in vermindering kunnen brengen op jouw volgende factuur.
FAQ overzicht